ieși în plm.

Mafia asigurărilor auto

Românu’ este genetic inventiv și spune că face bani și din piatră seacă, numai că îi stă mintea numai la ciordeală. Astăzi am să vă prezint pe scurt un trend mai mult sau mai puțin cunoscut despre cum fac unii bani cu mașinile pe spatele asiguratorului.

Lucrurile sunt foarte simple. Îți cumperi o mașină nu mai veche de 10 ani și te duci să-i faci casco. Întotdeauna mașina va fi evaluată peste prețul de cumpărare. Și cu cât mai scumpă cu atât mai bine deoarece profitul crește direct proporțional cu valoarea mașinii. Spre exemplu pentru o mașină care costa 5.000 de euro despăgubirea va fi evaluată undeva la 8.000. Iar una care costa 20.000 de euro va fii la 30.000.

Ce e de făcut mai departe? Ar exista două opțiuni:

Sari cu mașina în copaci strategic astfel încât să-i dai daună totală și să pară un accident real și îți iei despăgubirea de la asigurator. Sau a doua variantă o lovești puțin prin parcare sau știu eu ce stâlpi găsești, te duci la casco și spui ce s-a întâmplat după care cazi la o înțelegere cu un service auto să umfle prețul manoperei și implicit a pieselor astfel încât să faci și tu un mic profit și nu în ultimul rând să-ți vopsești mașina for free.

O altă posibilă variantă de a face profit este cu polița RCA, mai facilă de altfel fiindcă nici nu se mai aplică intervalul de 10 ani. Mai exact te lovești ușor cu un prieten care are casco, faceți amiabil și voila, urmând procedura de mai sus = free money pentru amândoi.

Ziceam în titlu de mafie. Spun asta pentru că sunt persoane(nu foarte puține) care pur și simplu trăiesc din chestia asta. Adică importă mașini, le înscriu și își recuperează taxa de la stat după care le fac casco și le trântesc. Împing niște bani la departamentul de daune al asiguratorilor ca să treacă dosarele, apoi își repară mașinile. Mulți dintre ei fiind chiar patroni de service-uri auto sau chiar oameni din asigurări. Iar toată lumea are de câștigat, inspectorul de daune, service-ul auto și „păgubitul”.

Comentezi?